Tuesday 11 August 2015

Sakit.

Apa yang aku buat selama ni?
.
Kau dah bosan ke dengan aku?
.
Mana pergi kau yang dulu?
.
Rindu.



Aku nak tanya kau.
Selama ni kau ikhlas ke kawan dengan aku?
Ataupun sebab kau baru nampak kekurangan/kelemahan aku ,
Kau terus abaikan aku camtu je?

Aku ni tak perfect untuk kau ke?
Habistu selama ni kau layan aku boleh pulak?

Ataupun ..
Kau dah ade pengganti?

Nah. Aku bagi pisau. Kau tikam aku depan2. Kurang sikit rasa sakit dia :')

"and if you hurt me, that's okay baby only words bleed."

Tolong la jujur dengan aku. Aku taktahu apa salah aku.

And you need to know,
If you hurt me for the 999th time, I'm still into you for the 1000th. I still can smile.

                                                                                                         

Sakit, kau tahu?
Tak perlu kata apa2
Cuma,
Sakit.

No comments: